Pis yedili orço ve alis gerçekten sevgilimi ? [Cevaplandı]




Pis yedili orço ve alis gerçekten sevgilimi Mi sorusuna Verile Bilecek En güzel Cevap Sizin İçin Araştırdık Ve gunlugumblog Takipçilerine Bildirmekten Mutluluk duymaktayız.

Gelelim Orço ile alis in sevgili olup olmamasına
Dizide orço bildiginiz gibi alisin peşinden kopmamakta ve surekli sarkıntılık etmekte buda haliyle izleyicilerin acaba bunlar realde sevgilimi ? gibi soruları duşundurmesine neden ola biliyor

Fakat Resmi sitelerinden olsun bloglarda olsun Yaptığım araştırmalara göre gerçek hayatta orço ile alisin sevgili olmadıkları sonucuna varmış bulunmaktayım umarım merakınızı gidermişimdir :)

Komik bi sahne ile videomuzu izliye bilirsiniz orço ve alis ile alakalı sevgilim var dıo videoda :)



11 yorum:

ben svegililer die duymuştum

Adsız
24 Şubat 2013 01:48 comment-delete

Admin dogru soyluyo sewgili deiller

Adsız
25 Şubat 2013 16:44 comment-delete

seviyoor ende bir ünlüyüm orçonun alis in EVİNDEN ÇIKARKEN GÖRRDÜM GİRERKEN ELBİSELİ ÇIKARKEN PİJAMALI

Adsız
2 Mart 2013 07:33 comment-delete

Ünlüyüm Diyenlere İnanmıyorum Bencede Sevgililer.

Adsız
5 Mayıs 2013 02:14 comment-delete

Yok be ne sevgilisi burakin hayatta sevgilisi var

Adsız
30 Mayıs 2013 07:33 comment-delete

Orco ve alisin sevgili olmalarini isterdim

Adsız
9 Haziran 2013 08:14 comment-delete

Bence de sevgililer

Adsız
17 Temmuz 2013 13:22 comment-delete

bnhbn

Adsız
15 Ağustos 2013 10:30 comment-delete

men Burak Alkawin sevgilisi ile weklini gordum))) ehhh Alis-e sevgili deyil:)))(adim---Esmiralda)

Adsız
8 Eylül 2013 02:11 comment-delete

fff keşke gerçekte sevgili olsalar :(

12 Eylül 2013 15:41 comment-delete

sapıklaşmayın puştlar

Adsız
31 Ocak 2014 10:07 comment-delete

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi (anonim) seçerek Yorum yapa bilirsiniz .
Seviyesiz yorumlar yayınlanmayacaktır.